Axians sarađuje sa skoro svim većim bankama u Srbiji – kako u oblasti softverskih rešenja specifičnih za ovu vertikalu, rešenja vezanih za sigurnost podataka – tako i u oblasti neophodne hardverske infrastrukture, outsourcing-a i održavanja.
Rešenja koja bismo posebno izdvojili ovde su naša – sopstevo razvijana – rešenja : FeniX® – softverska platforma za međunarodna plaćanja kao i Falcon® – jedinstvena softverska platforma koja omogućava uslugu finansiranja lanca snabdevanja / faktoringa. FeniX® i Falcon® softveri i logoi registrovani su u Zavodu za intelektualnu svojinu Republike Srbije
Axians Serbia iza sebe ima i brojne uspešno realizovane projekte poput: instant plaćanja, direktna zaduženja (direct debit), sprečavanje pranja novca (AML) kao i razna satelitska i interfejsna rešenja rađena po zahtevima korisnika.
Falcon® – Softverska platforma za Factoring – Supply Chain Finance
Falcon® platforma pokriva čitav ciklus poslovnih procesa:
- Front Office Web rešenje namenjeno kupcima i prodavcima; registracija i administracija kupaca – prijavljivanje digitalnim sertifikatima
- Kompletno Middle Office rešenje za operativno praćenje specifikacija/faktura
- Automatizovan Back Office sistem za knjigovodstveno praćenje i izveštavanje
- Potpuno parametrizovan sistem za definisanje finansijskih transakcija
- Sistem za notifikacije i obaveštavanje u svakoj fazi obrade faktura / specifikacija
FeniX® – Softverska platforma za međunarodna plaćanja
FeniX® – softverska platforma za međunarodna plaćanja predstavlja kompletno i sveobuhvatno rešenje koje u potpunosti automatizuje platni promet sa inostranstvom. Ovo u značajnoj meri olakšava i ubrzava rad i donosi brojne
druge prednosti svim učesnicima u ovom procesu. Realizovane su 4 implementacije S&T FeniX® rešenja u bankama koje su u Top 10 u Srbiji.
FeniX® : Osnovni poslovni procesi
- Dolazna plaćanja
- Odlazna plaćanja
- Operativni nostro
- Kupovina, prodaja i konverzija
- Donacije KIM
- Tarife
- Troškovi
- Izveštavanje
- Administacija sistema, audit trail
- Autorizacija i autentifikacija
Motivi za implementaciju:
- Veliki broj različitih aplikacija za obradu jednog naloga
- Obrada jednog naloga obično zahteva angažovanje više ljudi
- Veliko prosečno vreme obrade naloga (E2E)
- Česti slučajevi ručne evidencije u Excel-u za kupoprodaju deviza i drugih poslova
- Tradicionalni poslovni model poslovanja: fizička lica često sama donose naloge u ekspozituru, pravna lica obično putem e-mail-a šalju naloge – mali procenat ide kroz e-banking
- Nezadovoljni klijenti, menadžment i zainteresovane strane u procesu
- Frustracija zaposlenih u back-office – u
Ključna poboljšanja
- Značajno smanjenje vremena obrade naloga – do 85%
- Veći broj STP (Straight through processing) naloga
- Značajno smanjenje OPEX-a
- Značajna ušteda u papiru – paperless poslovanje – uz integraciju DMS-a
- Integrabilnost (sa drugim delovima IT-a i različitim Core Banking sistemima
- Skalabilnost
- Lakoća korišćenja i intuitivnost
Rezultati
- Pomeranje sa tradicionalnih na digitalne kanale
- Rasterećivanje ekspozitura
- Smanjenje potrebnog vremena za obradu naloga
- Digitalizacija prateće dokumentacije
- Potpuno pouzdan sistem i izveštavanje
- Smanjen operativni i reputacioni rizik
- Povećanje zadovoljstva klijenata
- Rast poslovanja
Zašto Axians
- Prisustvo u bankarskom sektoru više od 15 godina
- Iskustvo u radu sa skoro svim većim bankama u zemlji
- Stručan tim (više od 20 ljudi) koji razume i business i tehničku stranu projekata
- Spremnost i fleksibilnost za promene na projektima
- Izuzetna posvećenost tima
"*" indicates required fields